Maakt uw onderneming voldoende winst? Voor de continuïteit? Om te blijven groeien? En om de eigenaren van onderneming een vergoeding te betalen voor het beschikbaar gestelde vermogen? Goed ondernemerschap vraagt van u dat u het maximale rendement uit uw onderneming haalt. Uw winstgevendheid vergroten kan echter alleen indirect, door factoren te beïnvloeden die een direct effect hebben op de winst. Bijvoorbeeld de kostprijs per product, de verkoopprijs per product, het verkoopvolume en de overheadkosten.

Gratis whitepaper Winstgevendheid

In de gratis whitepaper “Vergroot uw winstgevendheid in 6 stappen” leest u hoe u aan de hand van een stappenplan de winstgevendheid van uw onderneming kunt vergroten. Van inzicht krijgen tot actief sturen. Van het opstellen van een heldere strategie tot het verminderen van verspilling. Inclusief bruikbare tips en praktische handvatten, die u direct kunt toepassen.

Vraag nu de whitepaper “Vergroot uw winstgevendheid in 6 stappen” gratis aan!

 

 

Andere blogberichten

 

Projectmarges bij groeiende bedrijven: vertrouwt u de cijfers wel?

Uw projectresultaten zien er piekfijn uit. Uw bankrekening zegt helaas iets anders. Waarop vertrouwt u meer, op uw ervaring en…

Verder lezen

Verbeter het calculatieproces van uw productiebedrijf (en waarom dat van vitaal belang is)

Of u nou standaardproducten of maatwerk maakt, adequaat calculeren is van vitaal belang voor elk productiebedrijf. Net als een brede…

Verder lezen

Meld u aan voor de e-mail nieuwsbrief