Maakt uw onderneming voldoende winst? Voor de continuïteit? Om te blijven groeien? En om de eigenaren van onderneming een vergoeding te betalen voor het beschikbaar gestelde vermogen? Goed ondernemerschap vraagt van u dat u het maximale rendement uit uw onderneming haalt. Uw winstgevendheid vergroten kan echter alleen indirect, door factoren te beïnvloeden die een direct effect hebben op de winst. Bijvoorbeeld de kostprijs per product, de verkoopprijs per product, het verkoopvolume en de overheadkosten.

Gratis whitepaper Winstgevendheid

In de gratis whitepaper “Vergroot uw winstgevendheid in 6 stappen” leest u hoe u aan de hand van een stappenplan de winstgevendheid van uw onderneming kunt vergroten. Van inzicht krijgen tot actief sturen. Van het opstellen van een heldere strategie tot het verminderen van verspilling. Inclusief bruikbare tips en praktische handvatten, die u direct kunt toepassen.

Vraag nu de whitepaper “Vergroot uw winstgevendheid in 6 stappen” gratis aan!

 

 

Andere blogberichten

 

CFO Capabel

Cashmanagement: zo levert actief sturen op cash u financieel voordeel op

Een gewetensvraag: weet u hoe de cashpositie van uw onderneming ervoor staat? Betalen uw klanten op tijd? Heeft u genoeg…

Verder lezen
levensvatbaarheid bedrijf financiële ratio

Levensvatbaarheid van een bedrijf: waarom financiële ratio’s niets zeggen

Sinds januari van dit jaar is de WHOA van kracht. Met deze wetgeving kunnen bedrijven een akkoord sluiten met hun…

Verder lezen

Meld u aan voor de e-mail nieuwsbrief

 

"(Vereist)" geeft vereiste velden aan